close

今天接米b的時候, 閒閒的問起她: 今日返學開唔開心呀? 米b卻不像平日會答: 開心! 而是臉色不大好的不作聲, 我就知道有事發生.

吃晚飯的時候, 我再問她返學的事...

我: 米b你頭先好似話返學唔開心喎, 係咪發生咗咩事呀? 有同學仔蝦你呀?

米b: 係呀...劉x然囉...

我: 可唔可以講多d呀? 佢點蝦你呀? 搶你d玩具?

米b: 係呀!

我: 咁你有無話比老師知道呀?

米b: 有呀!

我: 咁老師點處理呀?

米b: 老師同劉x然傾計囉~

我: 哦~咁佢下次應該唔會咁架啦, 你唔好嬲佢啦~ 

米b: 我有謝x讚陪我玩! 我一定好鍾意謝x讚架!

我: 哦...咁就好啦...(又有新角色出現 XD)

arrow
arrow
    全站熱搜

    米B 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()