close

昨晚陪睡, 又是pillow talk的爆料時間.

我: 同學仔有無蝦你呀?

米b: 有呀, 李x琳搶我本書呀!

我: 下? 李x琳唔係你好朋友黎咩?

米b: 係呀, 我攞一份玩具, 我地會一齊玩架!

我: 一齊玩先岩架~咁下次佢搶你d野, 你要同佢講'唔得, 要排隊!'啦喎~

米b: 哦. 

我: 咁劉x然重有無蝦你呀?

米b: 有呀, 佢會砸落黎架!

我: 下? 砸落你果度呀?

米b: 係呀, 佢好曳架! 老師都唔睬佢架~

我: 咁你同邊個玩呀?

米b: 我同x子珊, 謝x讚玩囉! 我好鍾意佢地架! 所以我錫佢地囉!

我: 錫佢地? 錫面面咋下話?

米b: 唔係呀, 係嘴唇呀, 嘻嘻! (羞)

我: (囧) 嘴唇?! 錫嘴嘴唔得架!!! 下次錫面面好啦...

米b: 重有劉x崇呢, 我好鍾意同佢玩架, 佢係高班架~ 

我: 哦, 點解你會識得高班d同學o既?

米b: 係呀~ 我地有一齊上堂架~

我: 咁你有無錫佢呀?

米b: 有呀......

我: ...(汗)

***

從對話中得知, 米b都有很多好朋友, 但亦有些相處不來的同學. 原來預備班也會跟高班的學生一起玩, 還有原來米b都是個很熱情的小朋友, 會錫人以表示友善(怪不得成日病...)...

期待更多爆料...

arrow
arrow
    全站熱搜

    米B 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()