(而家先post好outdate)

近日全球的育兒圈(有這種東西嗎?)對於所謂'中國'虎媽的'成功'育兒法鬧得熱烘烘, 各有不同見解, 我也當然想參上一腳, 抽抽水以增加瀏覽量.

一向有捧場的各位也該知道我幾乎是那虎媽的相反(也許吼功除外). 我們正正就是她口中那些縱容子女不上進的hea父母. 對於我們來說, 成績和名次, 琴棋書畫都不是最重要的; 我們也沒特別期望米b成為專業人士(那多悶)或發達(千其唔好嫁個有錢人). 我只希望她能夠找到她真正熱愛及感興趣的東西, 再活出自己的精采人生. 當然, 物極必反. 我們對米b也不可以毫無要求(那會變廢柴的), 只要她做到以下四點: (1)有禮貌, (2)有責任感, (3)有目標, (4)不犯法, 那就可以海闊天空任她去.

老實說, 那虎媽眼中的'成功', 品學兼優的女兒, 實在算不了甚麼. 論品學兼優, 我年少時也不輸(ok, 老實說, 品是差一點點啦...), 現在還不是打份悶工, 過著'番工等放工, 放工等放假, 放假等出糧'的好日子! 當然我不是抱怨甚麼, 那根本就是我自己選擇的人生, 但我不想米b重覆我這條路, 那...實在太浪費了! 人生不應該是這樣的.

就讓我們走著瞧吧(別燒焦就好).

Picture

米B 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

昨晚陪睡, 又是pillow talk的爆料時間.

我: 同學仔有無蝦你呀?

米b: 有呀, 李x琳搶我本書呀!

我: 下? 李x琳唔係你好朋友黎咩?

米b: 係呀, 我攞一份玩具, 我地會一齊玩架!

我: 一齊玩先岩架~咁下次佢搶你d野, 你要同佢講'唔得, 要排隊!'啦喎~

米b: 哦. 

我: 咁劉x然重有無蝦你呀?

米b: 有呀, 佢會砸落黎架!

我: 下? 砸落你果度呀?

米b: 係呀, 佢好曳架! 老師都唔睬佢架~

我: 咁你同邊個玩呀?

米b: 我同x子珊, 謝x讚玩囉! 我好鍾意佢地架! 所以我錫佢地囉!

我: 錫佢地? 錫面面咋下話?

米b: 唔係呀, 係嘴唇呀, 嘻嘻! (羞)

我: (囧) 嘴唇?! 錫嘴嘴唔得架!!! 下次錫面面好啦...

米b: 重有劉x崇呢, 我好鍾意同佢玩架, 佢係高班架~ 

我: 哦, 點解你會識得高班d同學o既?

米b: 係呀~ 我地有一齊上堂架~

我: 咁你有無錫佢呀?

米b: 有呀......

我: ...(汗)

***

從對話中得知, 米b都有很多好朋友, 但亦有些相處不來的同學. 原來預備班也會跟高班的學生一起玩, 還有原來米b都是個很熱情的小朋友, 會錫人以表示友善(怪不得成日病...)...

期待更多爆料...

米B 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()

穿著營光橙miffy衛衣的米b, 在野外特別sharp, 挑戰相機極限!

Picture

米b食相永遠是至愛主題之一

PicturePicture

廢墟漫遊

Picture

PicturePicture

這鐵門讓米b高興了好一陣子

PicturePicture
Picture

日落了~ 金黃的斜陽加上米b的橙, 真係好橙

Picture

Picture

謝謝大家收看!

米B 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()

年初三, 朋友約了我們一家去軟足, 地點是鹿頸(希望沒記錯). 聽聞路超好行, 故我們膽粗粗的把米b都帶去了, 最多當健身.

Picture

當天的天氣超好的, 也不太冷. 米b也很合作, 自己上落樓梯, 行了不少路. 也因為她心情大好, 讓我們拍了不少照片, 真是好滿足的一天.

PicturePicture
行行行! 自己行!

中途經過一個廢棄村落, 是影相的好地方. 不過因為有米b在, 除了影o靚模外, 沒甚麼影相的心情...

Picture
喪影小o靚模

Picture
有水喉玩!

 也許見我們影得太高興, 小o靚模也要充當起攝影師來了~

PicturePicture
左: 影相ing   右: 拍攝影師的後果(被怒啤)

PicturePicture
左:  玩咗成日好攰 (小心我部電話呀!!!!!)  右: 臨走遇上可愛狗狗!

還有寫真集...不日再post!

米B 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

米b: 媽咪我要做手指公!

媽: 下? 做手指公?! 點做呀?

米b拎起本剪貼書.

媽: 哦~~~想做手工下話~

XDDD

米B 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

今天接米b的時候, 閒閒的問起她: 今日返學開唔開心呀? 米b卻不像平日會答: 開心! 而是臉色不大好的不作聲, 我就知道有事發生.

吃晚飯的時候, 我再問她返學的事...

我: 米b你頭先好似話返學唔開心喎, 係咪發生咗咩事呀? 有同學仔蝦你呀?

米b: 係呀...劉x然囉...

我: 可唔可以講多d呀? 佢點蝦你呀? 搶你d玩具?

米b: 係呀!

我: 咁你有無話比老師知道呀?

米b: 有呀!

我: 咁老師點處理呀?

米b: 老師同劉x然傾計囉~

我: 哦~咁佢下次應該唔會咁架啦, 你唔好嬲佢啦~ 

米b: 我有謝x讚陪我玩! 我一定好鍾意謝x讚架!

我: 哦...咁就好啦...(又有新角色出現 XD)

米B 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

每晚到了睡覺的時間, 米b便會叫爸爸幫她變蟲蟲(即係著睡袋), 然後拿個winnie the pool枕頭叠高, 躺好, 熄燈, 再大叫'我要好多好多熱奶奶!'. 飲完奶就會去睡.

睡前一般也要媽咪陪伴在側. 通常我有我在床邊打機, 她有她睡覺. 這幾天也許因為是假期, 有人總是不願睡, 訓訓下就在床邊跟我說: 媽咪呀, 我有D野想同你講呀... 或者: 媽咪呀, 我想同你傾下計呀...

很愛這個pillow talk的時間, 她會告訴我今天發生的小事, 例如表哥今天來訪, 或午飯吃了甚麼, 或是'今日我無賴殊殊喎~'. 雖然都是一些很瑣雜的小事, 但那感覺很温馨. 可惜一邊又要掛心她太晚睡覺的問題, 故通常只談一會就要她去睡了. 

很期待日後米b在pillow talk告訴我的少女心事呢~

Picture
變咗蟲蟲~

米B 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

«123